eDeskReader - Autentifikátor pre prístup do elektronickej schránky (1. certifikát)

- Sťahovanie obsahu schránky<br>- Potvrdenie doručenia<br><br><span style="color:red;"><b>ZABEZPEČUJEME KOMPLET IMPLEMENTÁCIU SYSTÉMU!</b></span>

 
 
 

eDeskReader - Autentifikátor pre prístup do elektronickej schránky (1. certifikát)

 
 
 
 
 
eDeskReader - Autentifikátor pre prístup do elektronickej schránky (1. certifikát)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Výrobca

 

KódITK449122
Part No.
Dostupnosť po pobočkách
nie je skladom 

NRE

nie je skladom 

NR

nie je skladom 

BA

 
DPH 20%
Vaša cena s DPH
21.60 
bez DPH 18.00 
 
Vaša cena bez DPH  
Garancia cenyNašli ste inde na internete nižšiu cenu? Informujte nás!
Objednať
nie je skladom
 
 
- Sťahovanie obsahu schránky
- Potvrdenie doručenia

ZABEZPEČUJEME KOMPLET IMPLEMENTÁCIU SYSTÉMU!
Hodnotenie produktu
Hodnotené 13x
Záruka koncový zákazník: 24 Mesiacov
Záruka firma: 0 Mesiacov
Výrobca:

 


Kód: ITK449122
Part No.:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aplikácia eDeskReader umožňuje sťahovanie obsahu elektronickej schránky bez potreby prístupu oprávnenej osoby do elektronickej schránky na Ústrednom portáli verejnej správy (ÚPVS). Zároveň umožňuje potvrdenie doručenia elektronických úradných dokumento...
 
 
 
 
 
  •  

eDeskReader - Autentifikátor pre prístup do elektronickej schránky (1. certifikát)

 

Podrobnosti o produkte

 
 
 

Popis produktu:

Autentifikátor pre prístup do elektronickej schránky podľa par. 22a Zákona č. 305/2013 o eGovernmente zabezpečuje vzdialený a automatizovaný prístup k schránke umiestnenej na portáli www.slovensko.sk. Autentifikátor je nevyhnutný pre zriadenie vzdialeného prístupu k schránke.
Aplikácia eDeskReader umožňuje sťahovanie obsahu elektronickej schránky bez potreby prístupu oprávnenej osoby do elektronickej schránky na Ústrednom portáli verejnej správy (ÚPVS). Zároveň umožňuje potvrdenie doručenia elektronických úradných dokumentov doručovaných do vlastných rúk bez potreby prístupu oprávnenej osoby do elektronickej schránky na ÚPVS. Prístup do elektronickej schránky prostredníctvom aplikácie eDeskReader v plnej miere nahrádza potrebu prístupu oprávnenej osoby subjektu do elektronickej schránky na ÚPVS.
eDesk Reader - Sťahovanie obsahu schránky
SŤAHOVANIE OBSAHU SCHRÁNKY
Aplikácia v konfigurovateľných časových intervaloch vykoná:
- stiahnutie správ zo schránky zákazníkana ÚPVS,
- stiahnutie metadát o správach, ako typ správy, dátum doručenia a pod. do databázy,
- uloženie stiahnutej správy do definovaného úložiska na strane zákazníka,
- vymazanie správy zo schránky na ÚPVS.
eDesk Reader - Potvrdenie doručenia
POTVRDENIE DORUČENIA
Ak je zákazník adresátom elektronického úradného dokumentu, ktorý sa doručuje do vlastných rúk, vyžaduje sa potvrdenie prevzatia doručenia zo strany adresáta tohto elektronického úradného dokumentu. V prípade, že sa vyžaduje doručenie do vlastných rúk, ÚPVS vygeneruje tzv. notifikačnú doručenku, ktorá sa sprístupní v zákazníckej elektronickej schránke. Po stiahnutí obsahu schránky, ak sa stiahla takáto doručenka, aplikácia eDeskReader automaticky vykoná prevzatie doručenia elektronického úradného dokumentu, ktorého sa doručenka týka. Následne sa dané rozhodnutie sprístupní v zákazníckej schránke na ÚPVS a bude k dispozícii na stiahnutie. Samotný proces prevzatia doručenia je konfigurovateľný, čiže je možné plánovať činnosť aplikácie tak, aby neprebiehalo potvrdzovanie doručenia správ v čase, kedy nie je možné ich ďalšie efektívne spracovanie (napr. v piatok poobede, resp. v čase neprítomnosti).
eDesk Reader - Komu je aplikácia určená
KOMU JE APLIKÁCIA URČENÁ?
Aplikácia eDeskReader zabezpečuje prístup do elektronickej schránky pre:
- používateľov, ktorí chcú zabezpečiť automatizáciu prístupu do elektronickej schránky a spracovanie prijatých správ,
- používateľov, ktorí nemajú občiansky preukaz s čipom, alebo tento nemajú aktivovaný pre autentifikáciu, alebo používateľov, ktorí nemajú doklad o pobyte, prípadne nedisponujú alternatívnym autentifikátorom pre prístup do schránky.
eDesk Reader - Zabezpečujeme komplet implementáciu systému
ZABEZPEČUJEME KOMPLET IMPLEMENTÁCIU SYSTÉMU
Pre korektný prístup do schránky subjektu prostredníctvom eDeskReader je potrebné:
- disponovať zriadenou schránkou na ÚPVS aktivovanou na doručovanie,
- pristúpenie k uzatvoreniu Dohody o integračnom zámere,
- disponovať Autentifikátorom pre vzdialený prístup do elektronickej schránky,
- vytvoriť VPN pripojenie do prostredia ÚPVS. VPN pripojenie zabezpečuje poskytovateľ aplikácie, spoločnosť DITEC, a.s. bezplatne

Ušetrite časom a prenechajte všetky potrebné nastavenia na nás. Radi Vám pomôžeme v rámci telefonickej podpory, podpory so vzdialeným prístupom k vášu počítaču, či servisnými technikmi priamo na mieste u Vás.
CENNÍK
Cena za jednotlivé licencie softvéru eDeskReader sa pohybuje v niekoľkých úrovniach. Každá licencia má platnosť 1 rok. Ak sa zákazník rozhodne zakúpiť ďalšie licencie, pričom má ešte v platnosti minulé licencie, zákazníkovi budú podľa cenníka účtované jednotlivé cenové hladiny za nové licencie + mu budú predĺžené už aktívne licencie. Za predĺženie už aktívnych licencií sa účtuje poplatok za dobu predĺženia podľa platného cenníka. Je to pre zákazníka výhoda v tom, že platnosť licencií je vždy rovnaká a zákazník má lepší prehľad o tom, kedy mu platnosť jednotlivých licencií končí.

Počet licencií (platnosť 1 licencie je 1 rok) Cena
1. licencia 120 € bez DPH
2. - 5. licencia 102 € bez DPH
6. - 10. licencia 72 € bez DPH
11. a viac licencíí 24 € bez DPH

Množstevná zľava pri kúpe jednotlivých licencií sa neuplatňuje len pri jednom nákupe (ak naraz kúpim 10 licencií, mám za každý certifikát lepšiu cenu). Ceny za jednotlivé licencie sa počítajú postupne podľa cenníka. To znamená, že ak si zákazník chce kúpiť pri jednom nákupe naraz 3 licencie, za prvú licenciu zaplatí plnú sumu (cena za prvú licenciu) a za ďalšie dve licencie zaplatí zvýhodnenú cenu (cena za 2. - 5. licenciu).

Okrem jednotlivým licencií je pre správnu funkčnosť potrebné pre každú licenciu zakúpiť aj tzv. Technický certifikát (Autentifikátor pre prístup do elektronickej schránky). Jeho cenník je nasledovný:

Počet cerifikátov (platnosť 1 certifikátu je 2 roky) Cena
1. certifikát 18 € bez DPH
2. a viac certifikátov 14 € bez DPH

Vráťme sa ešte k príkladu, keď by zákazník kupoval naraz 3 licencie. Už vieme, že za prvú licenciu zaplatí plnú sumu (cena za prvú licenciu) a za ďalšie dve licencie zaplatí zvýhodnenú cenu (cena za 2. - 5. licenciu). Čo sa týka technického certifikátu, zákazník pri kúpe 3 licencií zaplatí za prvý certifikát 18 € bez DPH a potom za ďalšie dva certifikáty 2x 14 € bez DPH.

Aby tomu zákazník lepšie pozorumel, pripravili sme pre lepší prehľad niekoľko ďalších príkladov:



V tomto príklade zákazník v mesiaci Január zakúpi 1 licenciu. Je to jeho prvý nákup, čiže bude mu účtovaná cena za 1. licenciu. Rovnako mu bude účtovaný poplatok za 1. technický certifikát. Platnosť licencie je na 1 rok. Platnosť technického certifikátu je 2 roky. Ak sa zákazník po roku rozhodne zakúpiť ďalšiu licenciu (druhú), dostane ju za zvýhodnenú cenu (cena za 2. - 5. licenciu, technický certifikát bude stále platný, pretože jeho platnosť je 2 roky).



V tomto príklade zákazník v mesiaci Január zakúpi 5 licencií. Je to jeho prvý nákup, ale keďže kupuje 5 licencií, nacenenie bude nasledovné: za 1. licenciu zaplatí plnú sumu. Za ďalšie 4 licencie zaplatí 4x cenu podľa cenníka za 2. - 5. licenciu. Platnosť licencie je na 1 rok. Platnosť technického certifikátu je 2 roky. Za technický certifikát zákazník zaplatí podobne. Za 1. certifikát sumou 18 € bez DPH a za ďalšie 4 certifikáty 4x 14 € bez DPH. Ak sa zákazník po roku rozhodne zakúpiť ďalších 5 licencií (POZOR! Technické certifikáty má stále platné, pretože ich platnosť je 2 roky), bude mu za každú licenciu účtovaná suma podľa cenníka za 6. až 10. licenciu.



V tomto príklade zákazník v mesiaci Január zakúpi 1 licenciu. Je to jeho prvý nákup, čiže bude mu účtovaná cena za 1. licenciu. Rovnako mu bude účtovaný poplatok za 1. technický certifikát. Platnosť licencie je na 1 rok. Platnosť technického certifikátu je 2 roky. Zákazník sa v Auguste rozhodne zakúpiť ďalšiu licenciu. POZOR! Prvú licenciu má však stále platnú Znovu dávame do pozornosti nasledovnú informáciu o licencovaní, ktorá bola spomenutá na začiatku: Ak sa zákazník rozhodne zakúpiť ďalšie licencie, pričom má ešte v platnosti minulé licencie, zákazníkovi budú podľa cenníka účtované jednotlivé cenové hladiny za nové licencie + mu budú predĺžené už aktívne licencie. Za predĺženie už aktívnych licencií sa účtuje poplatok za dobu predĺženia podľa platného cenníka. To znamená, že pri zakúpení druhej licencie zákazník za licenciu zaplatí cenovú hladinu podľa 2. - 5. licencie a za ďalší certifikát podľa cenovej hladiny 2. a viac certifikátov. Prvá licencia bude predĺžená do Augusta nasledovného roku. Druhá licencia taktiež bude mať platnosť do Augusta nasledovného roku. Za predĺženie platnosti prvej licencie zákazník zaplatí doplatok za obdobie August - Január podľa cenníka za 1. licenciu (zákazník neplatí za celý rok, ale len za obdobie predĺženia). Zákazník má takto lepší prehľad o jednotlivých licenciách - platnosť licencií je rovnaká.
LEGISLATÍVA
Prístup do elektronickej schránky upravuje Zákon č. 305/2013 o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci (Zákon o eGovernmente) v platnom znení:
- autentifikácia oprávnenej osoby – prostredníctvom autentifikačného certifikátu, ktorého použitie pre autentifikáciu pri prístupe do elektronickej schránky prostredníctvom informačného systému je upravený v §13 ods. 4 a taktiež v §22a Zákona o eGovernmente,
- prístup k elektronickej schránke – §13 ods. 4 Zákona o eGovernmente,
- potvrdenie doručenia správy oprávnenou osobou – §30 ods. 2 a ods. 3 Zákona o eGovernmente.
Aplikácia eDeskReader realizuje alternatívny spôsob prístupu k elektronickej schránke prostredníctvom špecializovaného informačného systému a použitia autentifikačného certifikátu. Vydanie autentifikačného certifikátu je možné realizovať cez vlastnú registračnú autoritu, resp. cez obchodný kanál DITEC, a.s. pri procese aktivácie licencie k aplikácii. Zakúpenie autentifikačného certifikátu nie je predmetom dodávky licencie aplikácie eDeskReader, pokiaľ nie je uvedené inak. Platnosť certifikátu musí byť minimálne 1 rok. Používateľ aplikácie eDeskReader musí zaregistrovať svoj autentifikačný certifikát na ÚPVS (v Národnej agentúre pre sieťové a elektronické služby – NASES), ktorý tento portál prevádzkuje. Dodávateľ aplikácie eDeskReader – spoločnosť DITEC, a.s. sprostredkuje užívateľovi – vlastníkovi schránky pristúpenie k uzatvorenej Dohode o integračnom zámere medzi DITEC, a.s. a NASES. Následne samotná aplikácia zabezpečí prístup do elektronickej schránky automatizovaným spôsobom. Naše riešenie zabezpečuje šifrované a priame prepojenie medzi elektronickou schránkou a úložiskom správ. Úložisko definuje užívateľ – počítač alebo server. Aplikácia eDeskReader umožňuje automatizovaný prístup do schránky (sťahovanie správ a potvrdenie doručenia). Stiahnuté správy sú ukladané prostredníctvom publikovaného rozhrania (file system, SOAP služba...) do file systému zákazníka, pričom metadáta o takto uložených správach je možné prezerať prostredníctvom aplikácie eDeskReader.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY
Podpora nasadenia v rámci operačných systémov:

Windows 7 (alebo novší).

Podpora prevádzkových platforiem:

.NET framework 4.5.

Spôsob používania/integrácie aplikácie:

Plánovaná úloha (Windows scheduled task).

Pozn: Pre korektné vykonanie procesov sa odporúča, aby prístup do elektronickej schránky prostredníctvom aplikácie eDeskReader bol jediným a výhradným, čím sa eliminuje možná manipulácia s obsahom schránky z viacerých zdrojov (aplikácia vs. oprávnená osoba subjektu).


 

Obchodníci

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Obchod si vyhradzuje právo na zmenu ceny až po potvrdenie objednávky. Obrázok má len ilustračný charakter.
 

Zaradenie produktu

 
 
 
 
 
 
 
 

Diskusia (0)

 
 
 
 
 
 
 
 

Poslať info

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
Porovnať - 0 ks
 
 

 

 

 

  Kód Názov produktu Vaša cena    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Naposledy navštívené

 
 
 
 

 

 
    Kód Názov produktu Vaša cena  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
ASUS Rog Ally nova cena

 
 
 
 
 
 
 
 
Prihlásenie
Anonym
 
  Nová registrácia   Nové heslo
 
 
 
Košík:
0.00 €
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Popredná spoločnosť


Certifikovaný partner


Sieť dodávateľov


Široký sortiment


Rýchle doručenie


Osobný odber


Sieť predajní
 
Máme Pečať spoľahlivosti od Národného informačného strediska Slovenskej republiky
Máme Pečať spoľahlivosti od Národného informačného strediska Slovenskej republiky
Naša spoločnosť patrí medzi tie, ktoré boli hodnotené ako spoľahlivý parter verejných obstarávateľov. Pečať spoľahlivosti vyjadruje vysokú spokojnosť obstarávateľov. Pečať spoľahlivosti reprezentuje serióznosť a odbornosť v prístupe a jednaní k zákazníkom a realizácii služieb.
 

 

 

Technické riešenie ©2024 CyberSoft s.r.o.

 
 
 

K prevádzke nášho webu www.itsk.sk využívame takzvané cookies. Cookies sú súbory slúžiace na prispôsobenie obsahu webu, na meranie jeho funkčnosti a všeobecne na zaistenie vašej maximálnej spokojnosti. Používaním tohto webu súhlasíte so spôsobom, akým s cookies nakladáme.